سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با من باش

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مروری بر بازی F.E.A.R

    نظر

مروری بر بازی F.E.A.R

معمولا مسائل نا شناخته و مجهول حس کنجکاوی مارا برمی انگیزد . این مسئله وقتی با اتفاقات ترسناک مواجه می شویم باعث بروز ترس و دلهره در ما می شود و حس کنجکاوی مارا بر می انگیزد . این مسئله باعث شده که فیلم ها ، داستان ها و بازی های ترسناک تبدیل به پر طرفدارترین ژانر ها شوند و هر ساله شاهد به بازار آمدن تعداد زیادی از آنها باشیم .

کلمه F.E.A.R مخفف بسیار زیرکانه و زیبا از کلمه First Encounter Assault Recon

به معنای اولین رویارویی با حمله دشمن است .

با دیدن دموی ابتدایی بازی هر کسی به این فکر می افتد که حداقل یک بار این بازی را به اتمام برساند . شما با شروع بازی وارد دنیای پر وحشت و اسرارآمیز در عین حال پر هیجانی می شوید . این بازی توسط شرکت "monolith" در سال 2005 ساخته شده و به جرات می توان گفت که یکی از بهترین بازی ها در سبک خود است .

در تمامی لحظاتی که مشغول این بازی هستید سوالاتی در ذهن شما به وجود می آید که تنها شاید با اتمام این بازی به جواب آن برسید . یکی از عواملی که باعث محبوبیت F.E.A.R نسبت به دیگر بازی های اکشن اول شخص مبارزه شده ، داستان مجهول و پر وحشت آن است . البته عوامل ویژه گرافیکی این بازی از نقاط قوت آن به شمار می رود . شما می توانید در هر لحظه از این بازی وارد حالت صحنه آهسته شوید و با دشمن مبارزه کنید . ( حتما این سبک شما را به یاد بازی معروف و بیاد ماندنی Max Payne می اندازد )

اما بهتر است بدانید که ان حالت در این بازی به صورت کاملی تکمیل شده و تغییرات عمده ای در آن مشاهده می شود که طبیعی شدن جزئیات بیشتری در آن به چشم می خورد . شما در حالت آهسته برجورد گلوله به دشمن و منهدم شدن آن و همچنین معلق شدن قطرات خون در هوا را به زیبایی لمس خواهید کرد .

ادامه دارد